"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rosmah beri tazkirah dalam masjid tak tutup aurat juga

anak Kedah



Mana Puak2 UTUSAN dan JAIS yg dok meyalak tuuu....

Mana anak Pak Ngah Baharom yg dok berbunyi tuuu...
Mana bekas PM yg dok suruh jaga sensiviti tuuu...
Nie gambaq kat ATAS nie hangpa tak mau kata apa kaa.... takan takut kat Big Mama kot.. dengan cina tu bukan main hangpa kata... Tak tutup kepala laa... tak mandi hadas laa... tak sunat laa... nie yg berlonggok depan Big Mama nie takan tak berani buka mulut kot...

Itu laaa orang dah kata dah nak kata pandang-pandang.. suluh dulu dalam diri kita tu ada tak sekelumit perasaan berkepentingan... jika cakap agama atas kepentingan maka jadi macam nie lahh.. habis semua akan kena londehnya.... nasib hang paa laa...

Tiada ulasan: