"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bengap Hang No... Nasiblah Hangpa Tak Minta Teo Bersunat Dahulu

laniismaa
Riuh Utusan Malaysia dan kader-kader Umno pasal Ahli Parlimen Serdang Teo Nie Ching masuk surau. Kononnya hangpa buat berita si Amoi tu bagi tazkirah. Inilah hodoh dan busuknya perangai buruk hangpa semua. Amoi itu juga bukannya datang makan babi dalam surau.

Ada yang berkata isu itu sensitif. Sensitiflah kalau dah bebal macam hangpa dan disogok dengan kitab kesayangan hangpa Utusan Malaysia. Hangpa semua menjadikan ia lebih riuh dan digeger untuk disogok pula kepada geng-genga hampa yang bengap berdengung tu.

Memang itu tak bersalahan dengan agama. Ini yang disebut ramai ulama. Kalau aku sebut Tok Guru Nik Aziz kata tak salah. Nanti hangpa kata itu Nik Aziz, geng sendiri. Tapi bagaimana pula kalau Dr Mohd Asri Zainul Abidin, yang diura-ura menjadi ulama Umno (Umno masih kempunan) juga berkata perkara itu tak bersalahan dengan agama. Hangpa semua ni.. kalau datang ulama turun dari langit pun, kalau tak kena dengan gaya hangpa semua, aci kerat jari hangpa tetap kata tetap tak betul.

Bengap hang no..... nasib baiklah hangpa tak minta Teo Nie Ching bersunat dahulu sebelum ke surau. Kalau tak lagi bebal ganda 23 jadinya hangpa semua.

Khir! Khir! Bangun Khir! Rosmah Amacam Pulak?

Tiada ulasan: