"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PM. Najib Sudah Pelupa Hanya Suka ikut kata Bininya

mohdnoorawang
Hakikatnya rakyat Malaysia harus sedar dari tipuhelah Pm Najib Razak. BN/UMNO yang menaikkan CUKAI PERKHIDMATAN KEPADA 6 PERATUS BERKUATKUASA JANUARI 2011.
Pm Najib razak merangkap menteri Kewangan membentang BAJET NEGARA 2011 DI DEWAN RAKYAT DAN MELULUSKAN 6 % CUKAI PERKHIDMATAN DALAM SEMUA BIDANG TERMASUK RERTORAN DAN TELEKOMINIKASI.

Cukup anih dan amat malang Najib Razak terlupa dan menuding jari kepada operator telekominikasi, cukai perkhidmatan yang dibuat oleh Najib dan BN/UMNO.

Najib Razak selalu suka menunding jari jika ada pehak atau isu yang berbangkit diatas perkara yang diluluskan dan dibentang oleh Najib sendiri. Mungkin Najib sudah pelupa dan buat lupa lupa. Malah Najib juga dikatakan tersangat ikut cakap bininya yang bernama Rosmah.

Tidak hairan Najib dan Rosmah bercuti semasa hari merdeka yang lalu dengan menggunakan jet milik kerajaan. Sungguh kejam dan penipu besar.

Amat malang Malaysia mempunyai PM Najib yang bersifat pelupa. Sepatutnya kerajaan tidak membenarkan pehak operator telekominikasi dan lain lain cukai perkhidmatan yang cukup membebankan rakyat,

Kerajaan BN/UMNO memperolehi hasil dari operator telekominikasi setahun RM750 juta setahun. Jadi kerajaan BN/UMNO tidak wajar cukai perkhidmatan 6 % kepada penguna.

Tiada ulasan: