"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Biar betul!! Tampal sticker Ustaz Azhar Idrus pun kena saman

Media Perak
Jangan pelik.

Ia benar2 berlaku di malaysia bahkan telah ada individu yang disaman disebabkan menampal sticker ustaz azhar idrus. Lihat larh sendiri penyata saman kat bawah neh ;
Notis saman
Lokasi di saman ialah di perkarangan UITM. Patutlah pun. Ada student yang menampal sticker UAI di kenderaan nya dan telah ternampak oleh penguatkuasa undang2 di UITM sebab tue dia menyaman individu tersebut. Gamaknya dia ingat UAI = PAS dan UITM = UMNO. So bila ada PAS di kawasan UMNO, maka ia menjadi satu kesalahan dan perlu disaman.

Kah kah kah

Macam itu pun boleh. Tak pernah lagi jumpa kes menampal sticker merupakan satu kesalahan sehingga menyebabkan anda di saman. Inilah yang pertama. Confirm kena masuk buku sejarah of malaysia.. errr bukan. Sejarah of world neh. Rasanya hanya di malaysia jek sticker boleh menyebabkan anda di saman.

kah kah kah

Berita Dari: http://mediaperak.com/ 

Tiada ulasan: