"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kantoi: Kursus pra perkahwinan diedit kononnya gadis Melayu dimurtad

http://omakkau.blogspot.com
EDISI KANTOI TERBURAI !!!!!...PENCACAI UMNO GUNA GAMBAR PESERTA KURSUS PRA PERKAHWINAN DIEDIT KONONNYA SEORANG PADERI SEDANG MEMURTADKAN GADIS-GADIS MELAYU DI SEBUAH GEREJA DI IPOH, PERAK!!!!!
Akhirnya kebenaran terbongkar jua....Gambar gadis-gadis Melayu sedang asyik mendengar ceramah kursus pra perkahwinan di dalam sebuah dewan telah diolah, diedit dan disuperimpose dengan menambah salib besar oleh para gurkha siber berjiwa UMNO totok dengan memfitnah kononnya seorang Paderi Kristian sedang asyik memberikan kuliah dalam satu upacara "permurtadan" di salah sebuah gereja di Ipoh, Perak..

Tiada ulasan: