"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pages Anti Ustaz Azhar Idrus - Tukang Penghasut Umat?

Blog uwaisaminin.blogspot.com
Jangan salah faham, entri ini bukan untuk seperti anda fikirkan. Tapi cerita dalam entri ini berbeza dengan tajuk di atas. Pages Anti Ustaz Azhar Idrus - Tukang Penghasut Umat? apa kebendanya pula ni? ai tak habis² lagi nak buat kerja jahat... bila laaa makluk ni nak bertaubat?.
Sila klik pada gambar untuk lebih jelas..

Gambar di atas adalah hasil dari #Ops Ustaz Azhar... engat aku sorang je marah tapi lihat lah dunia. Ramai yang tidak puas hati dengan pages yang mengutuk UAI dengan terbuka. Sebenarnya ramai lagi hekes² (pengodam islam) sertai OUA. Lau aku nak taip nama group kumpulan dyeorang korang malas baca pula..haha² korang nak join OUA silakan lagi ramai lagi bagus sebenarnya.
Masih belum ramai lagi yang like pages ni tapi paham² laa benda jahat ni selalunya ramai yang suka. Aku tak kata kat sape² ~ sape makan cili dye yang rasa. Lihat sendiri makluk yang mentadbir pages anti tu agaknya xpandai menaip bahasa melayu kot? Ustaz ke Uztaz? hahaha bengong!
Pages nie panas skit berbalas komen. Kalau tak suka UAI jangan laa tunjuk sangat sampai buat pages mengata² laaa fitnah tu bro. Haa tengok pula apa kata orang ramai pasal pages ko buat tu tak pasal² ko kena kutuk?... kalau tak nampak klik pada gambar tu kasi lebih besar skit.. fuss amacam?
Sila klik pada gambar untuk lebih jelas..
Aku nk ulas banyak² pasal nie tapi rasanya dah cukup anda tengok sendiri komen² di atas lau nak lebih jelas boleh masuk sendiri di pages tu tapi jangan laa gatal² tangan nak klik Like pulak yer.. ha²

p/s: Aku terpikir juga..mana laaa makluk tu dapat ideal nak buat pages macam tu??? ai buat pages cam tu tak terfikir nak taubat ke?

Itu pula kata orang ramai tentang pages tu, apa pula kata anda? Cer komen di bawah ni. Marah tak anda? atau pun anda suka? Nak komen kasi pedas² :)

Tiada ulasan: