"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ustaz Azhar AGEN IBLIS? Siapa tak panas

Dukunpasir
Tak tahulah apa nak dikata, bila ada Ustaz yang berjaya mendidik kita dan mampu memandu arah kita ke jalan yang baik Ustaz ini pula ditohmah dengan pelbagai unsur negatif kononnya sesat ....malah lebih teruk lagi AGEN IBLIS....lihat tajuk posting diatas yang diambil dari blog tersebut

Apakah kerana Ustaz Azhar memihak atau mengata sesuatu maka ustaz Azhar tidak layak dihormati? Ajaran dia triba triba sesat? Kenapa pula Ustaz Khazim diterima? Sebab dia menyokong pihak disebelah sini??

Tindakan tindakan dan provokasi begini tidak satu pun menguntungkan kita, malah menyebabkan kita yang sudah dibenci ini akan terus dibenci dan mungkin lenyap dan cuma tinggal nama .........

Jika niat sebenar blogger ini cuma untuk mencari publisiti ataupun untuk menaikkan trafik blog dengan isu isu kosong macam ni...baik dihentikan kerana ini SUDAH MENGHINA ........

Tiada ulasan: