"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mak Cik-mak Cik Yang Telah Melanggar Peraturan Akta Perhimpunan Aman 2012

Blog Omak Kau!!!
Mak Cik-mak Cik Yang Telah Melanggar Peraturan Akta Perhimpunan Aman 2012...membawa Kanak-kanak Kecil Yang Boleh Memudharatkan Keselamatan Mereka Di Himpunan Orang Muda Kedah, Stadium Sultan Abdul Halim, Suka Menanti Alor Setar, Kedah, Semalam!!!!!

Tidak syak lagi, mak cik-mak cik ini telah melanggar syarat yang diperuntukan didalam Akta Perhimpunan Aman 2012 semalam semasa Himpunan Orang Muda Kedah di Stadium Sultan Abdul Halim, Suka Menanti, Alor Setar Kedah semalam.

Ini jika diambil pakai guna alasan pihak polis keatas penganjur Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112 baru-baru ini.

Harap benar pihak yang berwajib ambil perhatian serius berkenaan dengan rakaman gambar ini.

Dahlah langgar syarat himpunan dikhususkan untuk anak-anak muda.. bawa pulak anak kecil.. Double trouble punya kesalahan ni beb!!!!

Tiada ulasan: