"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Remaja 19 tahun mengaku ada empat isteri, betul ke? (Gambar)

Tranungkite
Vp
KUALA LUMPUR - Seorang remaja lelaki berusia 19 tahun mendakwa dirinya memiliki empat orang isteri, viral di media sosial hari ini.

Video pengiklanan berdurasi 1 minit 23 saat yang dimuat naik laman Roti Kaya itu mencetuskan pelbagai reaksi netizen akan dakwaan remaja lelaki bernama Ikhwan.

"Keempat-empat ini isteri saya. Semenjak saya join dengan produk Armina ini, saya boleh buat duit untuk menampung keempat-empat isteri saya dengan menjual produk ini.

"Produk booster inilah yang boleh meningkatkan/merapatkan zahir dan batin antara keempat-empat isteri saya," kata Ikhwan.

Rata-rata netizen mendakwa video tersebut adalah taktik murahan pihak berkenaan untuk mempromosikan produknya.

"Yang dikata isteri nombor dua itu macam budak baru nak ambil PT3 saja. Jil*ke punya marketing strategy. Sanggup mempergunakan budak-budak wicet," kata Ebal Abqarie.

"Kau umur baru 19 tahun tak payah makan ubat booster bagailah. Anak-anak ikan lagi, adoi. Siap ada empat isteri. Marketing bodoh tahap gaban apa ni?" kata Hakim Azmi.

99% netizen mengecam tindakan remaja terbabit cuba mempromosikan produknya dengan cara yang salah. Apa pula kata anda? - The Reporter

Tiada ulasan: