"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Seorang suami memasukkan kayu pencanai sepanjang 40 sentimeter ini kedalam dubur isteri kerana mandul


Uttarakhand, India –  Seorang wania hampir maut apabila suaminya bertindak kejam dengan memasukkan kayu pencanai ke dalam dubur wanita itu kerana didakwa mandul.

Wanita berusia 38 tahun itu dimasukkan ke Hospital Kolej Perubatan Kerajaan Dr Sushila Tiwari di Haldwani, Uttarakhand, utara India selepas mengadu sakit perut teruk.

Pasangan suami isteri yang berasal dari Nepal itu datang ke hospital bersama-sama selepas mangsa sakit perut selama beberapa hari.

Doktor pada mulanya menjalankan ujian X-ray tetapi mendapati tiada sebarang kesan kecederaan di dalam perut wanita berkenaan.

Akhirnya sepasukan lima doktor melakukan pembedahan dan terkejut apabila menemui kayu pencanai sepanjang 40 sentimeter di dalam usus wanita itu.
-kualalumpurpost.

Tiada ulasan: