"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE


IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


IKLAN TEKS

IKLAN TEKS Cuma RM10 Sahaja Hubungi: gigitankerengga@gmail.com

Terjun sungai penuh buaya kerana gadis


Hanya kerana ingin menarik perhatian teman wanita, De Paauw terjun ke dalam sungai dipenuhi buaya - Foto Huffington Post
QUEENSLAND - AUSTRALIA. Lelaki selalunya sanggup membuat satu keputusan yang berani dan pelik untuk membuktikan kepada wanita, namun biasanya ia tidak melibatkan reptilia gergasi, lapor Huffington Post.

Seorang ‘backpacker’ warga Australia, Lee De Paauw menceritakan saat cemasnya apabila dia mengambil keputusan untuk terjun ke dalam sungai dipenuhi buaya kerana ingin menarik perhatian wanita yang disukainya.

“Ketika itu (terjun) saya dapat rasa inilah penghujungnya, saya menumbuk buaya itu di muncungnya. Kali kedua saya menumbuk, kena tepat pada matanya dan kemudian barulah reptilia itu melepaskan gigitan,” katanya kepada 9news Australia.

Sementara itu, wanita yang ingin dipikat remaja lelaki itu, Sophie Patterson turut berkongsi detik cemas apabila melihat De Paauw terjun ke dalam sungai.

“Semuanya berlaku sangat pantas, sebaik sahaja dia terjun saya dengar percikan air dan jeritan. Saat dia berjaya keluar dari sungai itu, seolah-olah baru lepas menonton filem ‘Jaws’.

“Ada banyak darah serta tulang juga kelihatan. Ia sangat menakutkan,” katanya.

Bagaimanapun, usaha De Paauw tersebut berjaya apabila dia menjadi teman lelaki kepada Patterson.

“Sophie seorang yang penyayang dan baik hati.

"Sebenarnya, saya tidak tahu pun ada buaya di dalam sungai itu, terjunan itu dibuat semata-mata demi dia,” katanya lagi.
-sinarharian

Tiada ulasan: