"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Padah cuba baham landak (video)


Rio de Jenerio – Malang bagi seekor ular boa yang menderita kesakitan ketika cuba membaham landak namun landak itu mempertahan dirinya dengan menembak duri pada badan ular berkenaan.

Dalam kejadian di Brazil yang tidak dinyatakan tempat dan masa ini, rakaman video menunjukkan ular itu tidak berdaya bergerak sebaliknya mengeliat kesakitan dengan duri landak memenuhi hampir seluruh badannya.

Rakaman video itu dikongsi melalui platform perkongssian video, LiveLeak, minggu lalu.

Antara komen mereka yang melihat video itu ialah ‘Hari malang ular ini, kasihan dia menderita’ dan ‘Tak ada sesiapa mahu membantunya?’.

Makanan ular boa ialah haiwan kecil, terutama kelawar, tikus, burung serta biawak yang mengambil masa empat hingga enam hari untuk hadam.
-kualalumpurpost

Tiada ulasan: