"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

JAIS tahan dua pegawai SPRM, seorang darinya berjawatan pengarah

Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) menahan dua pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) awal pagi tadi kerana disyaki berkhalwat.

Suspek lelaki terbabit merupakan pengarah di salah sebuah bahagian di ibu Pejabat SPRM Putrajaya, manakala pasangannya - seorang ibu tungggal - juga merupakan seorang pegawai SPRM.

Sumber memberitahu Malaysiakini kedua-dua mereka ditahan di sebuah kondomininium di Taman Equine, Seri Kembangan kira-kira jam 3 pagi.

Sementara itu sumber JAIS mengesahkan penahanan itu namun mengatakan kes itu masih dalam siasatan.
-malaysiakini

Tiada ulasan: