"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

HARAPAN dapat majoriti di Johor, Selangor

HARAPAN dapat majoriti di Johor, Selangor

2am - SPR mengesahkan HARAPAN memperoleh majoriti mudah di Selangor dan membolehkan mereka mengekalkan kerajaan selama lima tahun lagi.

Menurut Timbalan Pengerusi SPR Tan Sri Othman Mahmood HARAPAN Selangor memperoleh 29 kerusi, manakala tidak akan mempunyai sebarang wakil setakat 2 pagi.BN pula memenangi tiga kerusi.

Secara keseluruhan DUN Selangor mempunyai 56 kerusi.

Di Johor pula HARAPAN juga membuat kejutan besar apabila berjaya mengetepikan BN di kubu yang selama ini dikenali sebagai lubuk tegar Umno.

HARAPAN memperoleh 29 kerusi manakala PAS cuma satu. BN pula mendapat 16 kerusi.

Tiada ulasan: