"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pelajar wanita 20 tahun ditemui mati selepas terjun dari tingkat 6 hanya kerana putus cinta

AYHAN FERHAT

Pelajar wanita 20 tahun ditemui mati selepas terjun dari tingkat 6 hanya kerana putus cinta

Pelajar kolej wanita berusia 20 tahun ditemui mati selepas terjun dari tingkat 6 hanya kerana putus cinta.

Mangsa tinggal bersama ibu dan tiga beradiknya yang lain di tingkat tiga di Blok F Pangsapuri Seri Nilam, Jalan Wawasan Bandar Baru Ampang.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Mohamad Farouk Eshak berkata mangsa disyaki telah naik ke tingkat 6 pangsapuri yang sama lalu terjun ke bawah melalui balkoni.

Menurutnya, mangsa merupakan seorang pelajar kolej berusia 20 tahun dan kejadian dipercayai berpunca daripada masalah putus hubungan percintaan.

Pelajar wanita 20 tahun ditemui mati selepas terjun dari tingkat 6 hanya kerana putus cinta

Jelas Mohamad Farouk, wanita tersebut dijumpai dalam keadaan terlantar dengan lengkap berpakaian.

“Bagaimanapun, mangsa mengalami kecederaan parah iaitu pecah di bahagian kepala, manakala kaki dan tangannya patah.

“Susulan itu, mayat mangsa telah dibawa ke Forensik Hospital Ampang bagi tujuan bedah siasat.

Tambahnya, kes disiasat di bawah laporan mati mengejut (SDR), dipetik Kosmo.

Tiada ulasan: