"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

MCA sedang pujuk Yip

Pucuk pimpinan MCA sedang memujuk ADUN Titi Tinggi, Yip Sun Onn supaya menarik balik peletakan jawatannya, kata pengerusi MCA Perlis, Datin Paduka Chew Mei Fun.

Bagaimanapun, katanya, beliau memang telah mengetahui berita peletakan jawatan Yip "tetapi kita akan memujuk beliau".

Ketika dihubungi
Malaysiakini, Chew berkata pucuk pimpinan MCA dan kerajaan negeri sedang berbincang dengan Yip supaya menarik balik peletakan jawatannya.

“Kita berharap beliau akan bertenang, parti dan rakyat masih memerlukan khidmat beliau," tambahnya.

Chew juga turut mendedahkan beliau mendapat tahu mengenainya dua hari lalu.

Bagaimanapun, katanya, beliau tidak berjaya untuk menghubungi Yip.

-malaysiakini-

Tiada ulasan: