"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pelajar Universiti yg ada laptop tak berjaya

rozmal
Ada seorang pelajar Asasi Sains Universiti Malaya telah meninggalkan komen dalam Blog saya pada pautan berikut WAGHIH. Pelajar UM ini kata, pelajar Asasi Sains yang ada laptop tak berjaya dengan cemerlang.

Berikut komen pelajar tadi :

saya pelajar asasi sains UM..laptop x banyak digunakan dalam kursus ini.. pelajar gunakan untuk bermain game online dan download..kebnyakan pelajar yang punya laptop tak berjaya dengan cemerlang

Artikel saya sebelum ini mengenai perlukah laptop dibekalkan kepada semua rakyat pada pautan berikut http://waghih.blogspot.com/2010/05/rakyat-malaysia-makin-bodoh-komputer.html


Tiada ulasan: