"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rosmah Tergila Najib @ Najib Tergila Rosmah

mohdnoorawang
Debat antara Datuk Anwar Ibrahim dengan PM Datuk Najib Razak tidak menjadi. Najib menolak sekeras batu granite.

Najib tersilap cakap dalam kempen pilihanraya kecil DUN Tenang. Lantaran Anwar menyahut untuk debat hal peribadi Najib. Nanti banyak lagi peribadi buruk Najib terbongkar.

Umum rakyat tahu Najib kawin dengan Rosmahada sejarah yang tersendiri. Hanya Najib dan Rosmah yang tahu. Rosmah nekad mahu berkahwin dengan Najib. ( Rosmah ketika itu dalam proses bercerai dengan suaminya yang pertama/ Rosmah dalam edah ).Itu cerita lama. Sepatutnya sudah tutup buku kisah Rosmah kahwin dengan Najib. Namun cukup benci tindakan Najib menuduh dan merancang Anwar Ibrahim dalam agenda liwat dengan Saiful. Jelas kes liwat Anwar kedua dirancang oleh Najib dan Rosmah serta berselindung dengan kuasa PDRM dan MAHKAMAH.

Tahniah kepada Anwar Ibrahim mengheret Najib untuk diadakan hal=hal peribadi jika tak berminat dengan debat ekonomi dan negara , seloroh Anwar Ibrahim dalan satu ceramah PRK DUN Tenang.

Rakyat tahu Najib terlibat dengan rasuah, kematian Altantuya, kisah kahwin dengan Rosmah, mereka kes liwat dua, . Malah Najib pernah menuduh isteri pertamanya kurang sihat.

Cukup malang rakyat Malaysia mempunyai pemimpin negara atau perdana menteri yang korup dan ahlaknya tidak baik. Yang lebih malang lagi menuduh dan mereka cipta kisah liwat kedua keatas insan yang bernama Datuk Sri Anwar Ibrahim.  

(nota- bukan mengampu Anwar Ibrahim. saya tidak bersetuju tindakkan Anwar Ibrahim dalam tindakan politiknya, terutama PKR sebagai ketua umum PKR.)

Syabas pada mu Anwar, Anda seorang pejuang tulen. Pernah ditahan ISA, dipenjara 6 tahun dalam penjara. Namun perjuangan dituruskan. Malangnya Anwar Ibrahim sekal lagi difitnah secara terang dan jelas kish liwat kedua keatas beliau yang dirancang oleh Najib dan kuncu-kuncunya.

Ayuh dalam PRU 13 kita tumbangkan BN/UMNO. Harap rakyat sedar DARI TIDUR YANG PANJANG DIGULAKAN  DENGAN SEDIKIT WANG YANG DIBERI OLEH BN/UMNO. DALAM MASA YANG SAMA RAKYAT MENDERITA HARGA BARANG MAHAL.

PEMIMPIN UMNO TERGILA GILA KUMPUL WANG DAN HARTA. RAKYAT CUKUP TENAT SEKARANG. BN BARANG NAIK. RAKYAT PENING WAHAI PEMIMPIN BN/UMNO.

Tiada ulasan: