"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

BN atau PR Guna taktik kotor kerana tertekan Muhyiddin?

Pembangkang menggunakan pelbagai taktik kotor seperti menyebarkan risalah berbentuk fitnah dalam kempen pilihan raya kecil bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang kerana ia semakin tertekan, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin

Tertekan? Apa yang menekan PAS/PR? Sedangkan PAS/PR bukannya mempertahankan kemenangan tetapi hanya berusaha untuk mengurangkan majority tapi kalau boleh menang itu lebih baik, rasanya tiada tekanan langsung disini.

UMNO/BN mungkin tertekan kerana mereka perlu pertahankan kemenangan lalu di Tenang ini dan yang kita lihat yang menggunakan taktik kotor ini hatta menyokong penghinaan terhadap ajaran Agama Islam sekalipun adalah UMNO yang mempermainkan Negara Islam itu adalah juga pemimpin UMNO dan yang menuduh penyokong Pakatan Rakyat membakar bendera BN juga pemimpin UMNO.

Mereka tertekan kerana kawasan Felda yang selama ini dianggap sebagai fixed deposit mereka telah mula menunjukkan perubahan, perubahan yang menyebabkan pemimpin UMNO/BN merasa tertekan.
 
Kerana tertekan pemimpin UMNO dan MCA mengeluarkan kata-kata yang jelas cuba menakut-nakutkan para pengundi di Tenang terhadap tertubuhnya Negara Islam jika PAS berkuasa.
 
Dan Muhyiddin sendiri lebih tertekan kerana Tenang berada di negeri Johor iaitu negeri asal beliau, tumbangnya UMNO/BN di Tenang akan membawa mesej jelas UMNO telah mula ditolak di Johor../ASderhaka

Tiada ulasan: