"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ketua Penerangan UMNO, buat bodoh atau memang bodoh

mohdnoorawang
Datuk Ahmmad Maslan ketua penerangan UMNO dan menteri di JPM salah seorang peniup trompet dan pengampu BN/UMNO yang hebat. Namun kenyataannya selalu tersasar dan terserlah kebodohanya. Mungkin Ahmad Maslan sengaja buat bodoh atau mungkin fikirannya bodoh atau kurang cerdik.

Kempen Di DUN Tenang Ahmad Maslan cabar negeri pakatan rakyat seperti Selangor, Kelantan, Kedah dan Penang menurunkan harga petrol, gandun, gula, minyak dan gas memasak yang sedang naik harga, barang naik BN.

Memang bodoh apa yang diperkatakan oleh Ahmad Mazlan. Sepatutnya kerajaan Barisan Nasional bertindak dahulu menurunkan harga petrol dan barang runcit. Kuasa mutlak terletak ditangan kerajaan PUSAT, MENTERI DAN MENTRI KABINET BARISAN NASOINALYANG ADA KUASA UNTUK TURUN ATAU NAIK HARGA PETROL DAN HARGA BARANG.

Sepatutnya Ahmad Mazlan mengarah Najib sebagai PM menurun semua haraga barang atau harga petrol dan gas. Atau Najib dan kerajaan Barisan Nasional menurunkan harga petrol dan harga barang yang lain turun harga dengan segera.

Wahai Ahmad Mazlan kenapa Barisan Nasional dan UMNO khasnya Najib sebagai perdana menteri tidak turun hagra barang negeri yang dikuasi oleh BN/UMNO terlebih dahulu.

Jika BN/UMNO turun harga barang atau mengawal kenaikan harga barang dan harga petrol nescaya semua rakyat sokong BN/UMNO. ....."TAHI LEMBU BERADA DIATAS KEPALA PEMIMPIN BN/UMNO DAN FIKIRAN DAYA INGATAN MACAM OTAK DAN FIKIRAN LEMBU".

Tiada ulasan: