"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dirogol lebih 50 kali

TAMPIN: Akibat tidak lagi mampu menahan derita dijadikan sebagai hamba seks oleh bapa tirinya, seorang wanita yang juga ibu, berumur lingkungan 30-an nekad membuat laporan di Balai Polis Gemencheh, 20 Januari lalu berhubung kes berkenaan.

Sumber yang enggan namanya dikenali berkata, wanita malang itu terpaksa menanggung derita dirogol bapa tirinya dalam kejadian kali pertama pada 2009 dan ketika itu, mangsa mengandung lima bulan hasil perkongsian hidup bersama suaminya.

Menurutnya, lebih menyedihkan kerana mangsa terus-menerus menjadi santapan nafsu buas bapa tirinya yang sudah layak bergelar warga emas, sehingga lebih 50 kali.

“Mangsa dipercayai diugut supaya tidak mendedahkan kejadian ini kepada ahli keluarga dan pihak polis.

“Bagaimanapun, mangsa tidak lagi dapat menahan tekanan perasaan diperlakukan seperti binatang dan akhirnya tampil membuat laporan polis,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Tampin, Suprintendan Wooi Hooi Cheang ketika ditemui di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) berkata, pihaknya ada menerima laporan mengenai kejadian berkenaan.

Menurutnya, suspek berumur lingkungan 60-an ditahan polis sehari selepas menerima laporan iaitu pada 21 Januari lalu di kediaman suspek dan mangsa di Gemencheh.

“Kejadian kali pertama berlaku pada 2009, kira-kira jam 2 petang di bilik mangsa sendiri. Ketika itu, mangsa dipercayai sedang tidur dan mengandung lima bulan hasil perkongsian hidup bersama suaminya.

“Kejadian terakhir dipercayai berlaku awal tahun ini. Mangsa dan suspek tinggal serumah, sementara suami mangsa pula kerap bekerja luar dan hanya pulang sekali sekala sahaja,” katanya.

Hooi Cheang berkata, polis telah membuka kertas siasatan di bawah Seksyen 376, Kanun Keseksaan dan jika sabit kesalahan boleh dijatuhkan hukuman penjara maksimum 30 tahun dan sebatan. 
-sinarharian-

Tiada ulasan: