"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

BONGKAR: Inilah mamat SAMSENG yang mengganggu ceramah PR semalam..

pria_malaya08

BONGKAR: Inilah mamat SAMSENG yang mengganggu ceramah PR semalam..(video inside)



Oleh: Pria Malaya

Sungguh biadap kelakuan penyokong jumud Umno ini..mentang-mentang berada di tempat mereka (kubu BN), berlagak samseng..kalian baca laporan Malaysiakini pada tajuk,

"Kumpulan berbaju-T BN ganggu ceramah Guan Eng"...

Jika kalian merantau di setiap facebook dan blog pro-Umno, mereka menjaja berita kononnya rakyat tempatan (Chempedak barat) bangkit membantah kehadiran pemimpin DAP..rakyat tempatan menolak dan mengusir orang luar (PR) dari kampung mereka..

(Antara contoh gambar/banner facebooker Umno kononnya membantah keahadiran pemimpin PR semalam adalah anak muda tempatan, sedangkan orang luar yg tak bermoral.)

Persoalan kini, benarkah yang memekik melalak ini adalah orang tempatan??.. benarkah mereka semua anak muda tempatan mewakili penduduk Chempelak Barat??

Jawapannya ada pada gambar di bawah...

Sila klik image di atas untuk paparan lebih jelas, atau klik di SINI...

Dan jangan terkejut jika penulis mengatakan, samseng yang berbaju merah di atas adalah penyokong tegar Umno a.k.a facebooker Umno yang menggunakan nama samaran "Suara Dari Bumi"..

Siapa individu ini?..kalian boleh klik link di bawah untuk mengenal hamba Allah yang biadap lagi kurang ajar ini..

"AMARAN: Fitnah BERZINA terhadap calon PAS, Cikgu Normala Sudirman oleh penyokong Umno!!"

Di bawah pula, rakaman pertengkaran antara samseng-samseng BN ini dengan pihak polis..mentang2 polis adalah hamba tuan mereka (Umno), mereka langsung tidak menghormati, malah melawan dan menengking pihak polis...

Sudahlah pemimpin atasan mereka jenis bacul untuk berdebat, penyokong bawahan pula menjadi samseng tak bertempat..fikir2kan..wallahua'lam..

p/s: Inilah samseng kampung Cempelak Barat yang bertengkar dengan pihak polis dalam video di atas..langsung tak boleh terima hakikat negara ini adalah negara demokrasi..(mamat ni faham tak apa itu takrif negara demokrasi?)..ingat ini negara Umno yang punya?...

Tiada ulasan: