"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video Seks....Disangka Bom Yang Akan Meletup Kuat Bertukar Menjadi Kentut

Iqbal

Oleh kerana yang merancang adegan ini adalah dari kalangan orang yang tidak beriman , lalu disangka segala perancangan yang dibuat itu cukup rapi. Sudah pasti perbincangan demi perbincangan mereka lakukan bagi mempastikan tiada kecacatan dan apa2 yang boleh menggagalkan perancangan mereka. 

Rakyat dapat menjangkakan pihak2 yang terlibat dengan kerja kotor ini.

Mengapa apa yang dijangkakan itu tidak menjadi ?

Jawabannya ialah kerana rakyat Malaysia masih waras. Tambahan pula ini kerja keji dan kotor. Perlakuan yang memalukan. Maka bila ianya disiarkan tentu sekali ada pihak yang merakamkannya. Dan orang tertanya-tanya siapakah pihak yang merakamkannya. Apabila yang terlibat munculkan diri , rakyat  melihat, oh ini rupa orangnya.

Lantas peringatan ALLAH tentang pembawa cerita dan berita  dijadikan panduan dan rujukan untuk menilai kebenaran cerita yang dibawa. Peringatasn ALLAH....jangan sesekali dibenarkan cerita yang dibawa oleh SI FASIK.  Apakah ciri-ciri orang fasik ada pada ketiga-tiga orang yang terlibat dengan video ini ?  Sudah tentu orang mengenali siapa itu Rahim Thamby, orang mengenali siapa Eskay . Begitu juga yang seorang lagi.

Sesungguh peringatan ALLAH lah yang menggagalkan perancagan jahat ini.Nama saja  Islam tapi ALLAH tidak pernah disebut oleh bibir mereka.
Mereka merancang ALLAH yang menentukan.

YA ALLAH TURUNKAN LAH DENGAN SEGERA BALASAN YANG SEKERAS-KERASNYA KEPADA MEREKA DAN PIHAK2 YANG BERSAMA MEREKA KERANA PERBUATAN KEJI DAN KOTOR INI.

YA, ALLAH SEGERAKAN LAH KEHANCURAN UMNO. JANGANLAH KAU PANJANGKAN LAGI KEKUASAAN MEREKA DI BUMI MU INI. TERLALU LAMA DERITA YANG KAMI TANGGUNG KERANA KERAKUSAN MEREKA.

YA, ALLAH PERKENANKAN LAH PERMOHONAN KAMI INI.

Tiada ulasan: