"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anwar Ditembak Di Kepala !!! Siapa Yang Mengarahkan?

ulitmayang

Pertama, tahniah kepada seluruh rakyat Malaysia, terutamanya yang menyertai perhimpunan aman di ibu negara, juga di mana saja. Satu kejayaan rakyat dalam berhadapan seluruh jentera kerajaan umno/bn.

Kedua, juga kepada jawatankuasa BERSIH 2. 0, kerana perancangan yang baik, dan cekal dengan tipu muslihat kerajaan umno/bn.

Kata orang – orang tua, juga perumpamaan, tiada kejayaan tanpa pengorbanan, begitu juga dengan tidak sedikit yang tercedera dalam perhimpunan ini.

Tetapi, malangnya, seperti kata Pak Samad Said, beliau tidak pernah melihat tindakan Polis yang begitu kejam seperti yang terjadi dalam kejadian 9 julai ini. Dan yang lebih malang, seperti kata YB Nurul Izzah, polis secara sedar dan waras menembak gas pemedih mata betul – betul dihalakan kepada peserta perhimpunan, dan ini yang terjadi kepada DSAI. Baca dan lihat ini dan ini 

Soalan
1. Adakah adanya arahan dari pihak atasan untuk menembak terus ke kepala bagi tujuan membunuh DSAI dalam perhimpunan ini ?

2. Siapakah yang membuat arahan tersebut ?

3. Adakah PM Najib yang membuat arahan menembak secara terus ke kepala DSAI ?

4. Adakah Menteri Dalam Negeri Hishamudin yang membuat arahan menembak secara terus ke kepala DSAI ?

5. Adakah KPN Ismail Omar yang membuat arahan menembak secara terus ke kepala DSAI?

6. Adakah TKPN yang membuat arahan menembak secara terus ke kepala DSAI?

Tiada ulasan: