"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kecoh lagi pasal Bee Hoon: Bee hoon dipijak dengan tapak kaki dalam proses pembuatannya (Gambar)


Belum reda dengan isu Bee Hoon Cap Masjid yang dikatakan jijik dan kotor dalam proses pembuatannya. Warga media sosial dikejutkan pula dengan penyeberan Bee Hoon Cap "Tapak Kaki".

Cap Tapak Kaki bukan jenama tetapi gelaran diberikan keran bee hoon dipijak dengan tapak kaki selamba aje dalam proses pembuatannya.

Umat Islam negara ini perlu kepada fardu kipayah untuk penyediaan makanan asas bagiu memastikan makanan umat Islam bersih dan suci. NGO Islam perlu peka dan perihatin membongkar kegiatan tidak bermaruah pembekal makanan makala institusi Islam kerajaan perlu bekerja keras dalam hal ini jangan asyik di pejabat sahaja.

Walau bagaimana pun gambar ini sebenarnya diambil dari sebuah portal dari negara China iaitu The Nanfang, tidak timbul isu kejadian di Malaysia

Tiada ulasan: