"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Awas!! Muslihat kotor BN ini akan hancurkan Pakatan Rakyat

SHAH ALAM: Ahli dan perwakilan KeADILan diseru supaya tidak alpa dan bercakaran sesama sendiri ke tika parti lawan mahu menghancurkan peluang Pakatan Rakyat dalam pilihanraya, kata Naib Presiden parti itu, Nurul Izzah Anwar .
Ujarnya, walaupun Pakatan Rakyat mendapat sokongan rakyat tetapi perpecahan hanya akan membuka ruang kepada muslihat kotor BN untuk kekal berkuasa termasuk melalui persempadanan semula.

“Bulan Mei 2013, Timbalan Pengarah UMcedel, Amer Saifude, mendedahkan BN akan tetap memerintah negara ini selagi Malaysia kekal menggunakan sistem first-pastthe- post dalam pilihan raya negara ini.

“Keputusan PRU13 yang kita lalui menyaksikan walaupun BN cuma mempunyai 47 peratus undi popular, mereka telah berjaya memenangi 133 kerusi di Parlimen,” jelasnya.

Menurut Izzah, peluang keemasan Pakatan Rakyat untuk memperoleh banyak undi tiba dalam pertengahan lapan tahun sebelum persempadanan semula yang kali terakhir dilakukan pada 2003.

Tiada ulasan: