"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

TV3 Melanggar Wasiat Terakhir Allahyarham Datuk Sharifah Aini Dalam Majalah 3..

TV3 Melanggar Wasiat Terakhir Syarifah Aini Dalam Majalah 3 - Assalamualaikum, bila tonton Majalah 3 semalam semua orang berasa marah dengan penerbitan TV3 sebab mereka seperti tiada prihatin langsung terhadap wasiat atau permintaan terakhir dari Allahyarham Datuk Sharifah Aini, Biduanita Negara. Dalam rancangan Celik Hati di TV9, Beliau pernah meminta agar semua termasuklah stesen televisyen, rakan-rakan di media supaya tolonglah jangan keluarkan gambar dulu yang tak berhijab (bertudung). Sebab mereka semua dah berpindah ('move on') mengikut jalan Tuhan.

Berikut video yang menunjukkan permintaan/wasiat terakhir Allahyarham Datuk Sharifah Aini dalam rancangan Celik Hati :

Post dari fanpage TV3 yang menujukkan bukti penyiaran Biduanita Negara tersebut, Allahyarham Datuk Sharifah Aini dalam Majalah 3
-tranungkite-

Tiada ulasan: