"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hormat keputusan muktamar bukan akur dengan semua kehendak Anwar - Ustaz Mokhtar Jawab Khalid Samad

Tranungkite
Cabaran Ahli Parlimen PAS Shah Alam, Khalid Samad agar ahli-ahli parti itu yang tidak bersetuju dengan Pakatan Rakyat (PR) agar meninggalkan PAS dijawab oleh Ketua Dewan Ulama PAS Pahang, Ustaz Mokhtar Senik.

“Muktamar tak pernah putuskan wajib akur dengan semua kehendak Anwar kalau mahu bertahaaluf,katanya dalam facebook alfaqir.ustazmokhtar hari ini.

4 ulasan:

Unknown berkata...

Kehendak DSAI melantik DSWA sebagai MB selangor adalah sah kerana beliau adalah Presiden PKR dan dapat persetujuan Majlis Tertinggi PR. Kehendak Hj Hadi nak melantik Azmin dan berkomplot dengan UMNO dan Khalid dalam gelap adalah haram kerana ingkar janji, sabotaj dan menikam PR. Jadi buatlah pilihan wahai ulama suci, mana yang benar!

Lembayung Taqwa berkata...

Masa PAS tak ada apa2 dulu, semua strategi Anwar depa ikut tanpa banyak soal. Skrg bila dah rasa kuat dan byk kerusi, berkokok macam ayam sabung, macam semua kejayaan selama ni atas kepandaian dan usaha depa sendiri. kalau pandai sangat kenapa terengganu sampai sekarang tak dapat2 rampas dari BN. Kedah pulak kenapa jatuh. PKR dan DAP tak kacau lansung pun..

Unknown berkata...

Saya pernah menjadi Pengerusi Tetap PAS di Kawasan Bekas MB Kedah dulu.
Apabila Kedah menjadi kelam kabut, Pimpinan PAS Pusat buat diam saja dan kesudahnnya Kedah bungkus. Sebelum itu di T'ganu bungkus juga. Tentulah tuan2 semua tahu siapakah teraju utamnanya. Sekarang mereka yang sama jugalah yang sedang buat kacau di Selangor. Kita tengoklah nanti.

XUMNO berkata...

POOOOp. Kan dah kena penampar sulong dari orang Pas!! Kita lihat siapa yang keluar Pas dan siapa yang bersama Pas lepas Muktamar nanti. Khalid bolehlah siap2 Perlembagaan parti baru kalau tak mahu jadi ahli PKR atau DAP.mereka yang menang Pilihanraya dulu tapi fikir tak perlu ikut Presiden dan Majlis Syura boleh pakat2 dengan Khalid.......