"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Zunar sekali lagi menyindir Anwar Ibrahim

Tranungkite
Zunar atau nama sebenar Zulkiflee Anwar Haque adalah bekas Ketua Editor Suara Keadilan telah menyindir Anwar Ibrahim untuk kali kedua. Sebelum ini dalam twitternya dan sekarang dalam kartun terbaru.

Adakah sindiran ini menunjukkan PKR telah mula berpecah dan menunggu untuk terbelah? Hanya orang dalam PKR sahaja yang mengetahui apa yang berlaku.

Tapi mengikut ramai kenalan dalam PKR perpecahan makin ketara.

Zunar seperti saya tulis sebelum ini adalah diantara orang yang terlibat menjemput blogger untuk mengadakan pertemuan dengan Anwar Ibrahim dalam TEAN FORCE membina imej PKR dan menyerang golongan yang menentang.

Serangan kepada golongan pro-ulama sebelum ini adalah hasil daripada team ini. Zunar dibantu dengan Abdul Rahman (setpol Anwar) yang menggunakan nama Awang Siber telah banyak kali menjadi dalam menjatuhkan golongan pro ulama dalam pemilihan Muktamar PAS beberapa tahun lalu.

Adakah dengan kritikan ini TEAM FORCE juga akan mengalami nasib yang sama dengan PKR pecah belah?

Kalau macam tu... Nampak gaya Sayuti akan menyokong PAS pulalah dalam tulisannya.

Sumber FB

2 ulasan:

nonbal berkata...

Manusia ni, walau sejauhmana terpesong atau tersesat, saat2 kehidupannya Allah akan hantarkan peringatan2 tertentu berupa bisikan hati atau kejadian yang menyebabkan seseorang itu tersedar dan terpanggil kearah kebenaran... mungkin Zunar dan beberapa orang kuat PKR kini telah mengalami kejadian tersebut. Jika ianya tidak dihiraukan, maka kesesatan akan berterusan, mungkin sehingga keajalnya.
Tiada apa yang baik pada anwar... bermuhasabahlah (ini bukan bermakna Najib tu baik, tapi beralih daripada anwar tak semestinya kepada najib)...

Unknown berkata...

Sabar nar..giliran azmin akn sampai juge nnti..