"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rogol anak berulangkali untuk jadi kaya

HARARE: Seorang lelaki mengejutkan mahkamah apabila mengaku merogol anaknya sebagai satu cara untuk menjadi kaya.

Lelaki dari Gowe itu berkata, seorang bomoh menasihatinya supaya mengadakan hubungan seks dengan anak perempuannya yang berusia 16 tahun supaya ‘rezeki’ mereka menjadi lebih murah.

Ketika dihadapkan di mahkamah, tertuduh mengaku tidak berasalah kerana menganggap perbuatannya tidak salah, malah dia mengaku tidak memaksa anaknya supaya mengadakan hubungan seks.

Pegawai mahkamah berkata, tertuduh mengaku hubungan itu dilakukan secara sukarela.

Berdasarkan dokumen mahkamah, sejak Oktober 2013, lelaki terbabit membawa anak perempuannya ke kawasan semak sebelum merogol remaja terbabit.

Bagaimanapun perbuatan itu tidak berlaku hanya sekali.

Perbuatannya itu hanya terdedah selepas remaja terbabit hamil dan dia mula memberitahu saudara-mara mengenai apa yang berlaku ke atasnya.
-mstar-

Tiada ulasan: