"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bunuh Suami Kerana Suka Berbohong

Kelvin Ellis bersama isteri yang telah mengupah pembunuh untuk membunuhnya.
BALI: Seorang lelaki warga British ditemui mati dengan kesan kelar di leher di sebuah kawasan sawah di sini, dipercayai dibunuh oleh isterinya sendiri.

Mayat Robert Kelvin Ellis, 60, ditemui dibungkus dengan plastik dan dibuang ke kawasan sawah di Kampung Sedang pada Selasa.

Polis mendakwa isteri mangsa yang merupakan warga Indonesia, Julaikah Nor Aini bertanggungjawab terhadap pembunuhan itu.

"Motif pembunuhan dipercayai kerana suspek tidak berpuas hati terhadap mangsa.

"Tidak berpuas hati kerana banyak sebab. Wanita itu mendakwa suaminya sering berbohong sehingga dia mengambil keputusan untuk mengupah pembunuh untuk membunuh mangsa," Kata Ketua Polis Badung, Komang Suartana.

Officials said Mr Ellis, who has been living in Australia, had a UK passport, and is believed to have moved to the seaside area of Sanur, Bali with his wife
Officials said Mr Ellis, who has been living in Australia, had a UK passport, and is believed to have moved to the seaside area of Sanur, Bali with his wife
Mangsa dan isterinya.
Polis kini telah menahan pembunuh di Padangbai di sini dan masih memburu tiga lagi.

Pasangan itu sebelum ini tinggal di Australia dan mempunyai pasport United Kingdom sebelum berhijrah ke Bali.
-mstar-

Tiada ulasan: