"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki ini membuang air besar dan melumurkan najis ke wajahnya ketika dalam mahkamah

New Orleans: Seorang lelaki yang didakwa membelasah ibu teman wanitanya sehingga mati mengejutkan mahkamah dengan tindakannya yang menjijikkan apabila membuang air besar dan melumurkan najis ke wajahnya ketika prosiding. 

Bryan Schwartz, 27, yang terpaksa dibawa keluar dari mahkamah dengan mukanya dipenuhi najis turut didengar berkata ‘Life is like a box of chocolates’ (Hidup umpama sekotak coklat) - kata-kata dari filem Forrest Gump yang digunakan untuk menggambarkan pahit manis kehidupan. 

Schwartz melakukan perbuatan meloyakan itu ketika dirantai bersama banduan lain di dalam kandang tertuduh. Perbicaraannya yang dijadualkan untuk semalam juga ditangguhkan. 
-hmetro-

Tiada ulasan: