"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Isteri terlampau: Ngaku lacur diri sebagai hobi

Pelacur-
MELAKA: Seorang wanita,24, telah berkahwin mengatakan dia melakukan perbuatan melacur diri sebagai satu hobi apabila diberkas dalam suatu serbuan polis di sebuah hotel berdekatan Jalan Laksamana Cheng Ho pada Rabu ini.

Dia dikatakan telah berkahwin setahun lalu kepada seorang kakitangan awam yang bekerja di Kuala Lumpur.

“Saya buat perkara ini sudah lama sebelum saya berkahwin lagi. Suami saya tidak tahu,” kata wanita muda itu.

Semasa ditangkap, dia dipercayai berada dengan pelanggan yang keempat. Polis telah menemui 6 keping kondom dan wang sebanyak RM180 di bilik wanita itu pada masa serbuan./klpost

Tiada ulasan: