"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita berbogel selepas bertengkar dengan kekasih (Gambar)

WANITA itu yang berbogel memarahi kekasihnya
Beijing: Pertengkaran pasangan kekasih di bandar ini berakhir dengan situasi tidak dijangka apabila wanita berkenaan tiba-tiba berbogel.

Pasangan itu pada mulanya dilihat berbincang di tepi laluan pejalan kaki yang sibuk sebelum terjadinya pertengkaran.

Satu rakaman kamera keselamatan di lokasi itu menunjukkan wanita itu menghempaskan beg yang dibawanya dan terus bertengkar dengan kekasihnya.

Pertengkaran itu dilihat berlarutan dan lelaki itu kemudian dilihat cuba meninggalkan lokasi kejadian, tetapi dihalang teman wanitanya.

Wanita itu yang kelihatan berang secara tiba-tiba terus membuka seluarnya sambil diperhatikan kekasihnya.

Dia kemudian bertindak lebih berani apabila membuka baju termasuk coli dan terus mencampak pakaiannya di atas jalan.

Tindakan wanita itu yang berbogel sambil terus memarahi teman lelakinya menyebabkan orang ramai di lokasi berkenaan terkejut.

Selepas beberapa minit, wanita itu kembali tenang selepas dipujuk teman lelakinya dan terus mengutip pakaiannya sebelum memakainya semula. - Agensi
-hmetro-

Tiada ulasan: