"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gambar wanita seiras Rosmah jadi perhatian

FMT Reporters 
muka-rosmah_600
PETALING JAYA: Seorang wanita dilaporkan memiliki wajah seiras dengan isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor.

Gambar gadis berkenaan yang menjadi viral sejak pagi Jumaat turut mendapat perhatian pengguna laman sosial.

Bagaimanapun, tidak diketahui latar belakang pemilik gambar berkenaan ekoran tidak dinyatakan oleh pihak yang menyebarkannya.

Malah, gambar itu turut menimbulkan teka-teki sama ada ia adalah gambar seorang gadis yang wajahnya seiras dengan Rosmah atau ia sebenarnya gambar Rosmah sendiri ketika beliau masih muda.

Foto yang tersebar itu turut dimuatnaik di blog Bulletin Media.

Tiada ulasan: