"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE


IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


IKLAN TEKS

IKLAN TEKS Cuma RM10 Sahaja Hubungi: gigitankerengga@gmail.com

Tak serik

London: Seorang penjenayah setinggi 2.19 meter yang pernah dibebaskan dari jel kerana ketinggiannya, dimasukkan semula ke penjara semalam.

Jude Medcalf, 25, ditahan 75 hari awal tahun lalu selepas didapati bersalah mencuri makanan dan hadiah Krismas di pejabat sebuah pusat kesihatan dan menembak seorang wanita dengan pistol angin.

Bagaimanapun, seorang hakim mengarahkan dia dibebaskan pada Mac 2014 lalu kerana Medcalf menderita Sindrom Klinfelter, kecelaruan pembesaran yang menyebabkan dia tidak muat untuk tidur di katil penjara dan memakai uniform banduan.

Dia sebaliknya dijatuhi hukuman 12 bulan kerja kemasyarakatan selepas mengaku bersalah melakukan jenayah.

Bagaimanapun, Medcalf yang juga digelar Tiny terus melakukan pelbagai kesalahan. November lalu, dia dihukum penjara 20 bulan oleh mahkamah di Exeter.

Dia dibebaskan beberapa bulan kemudian selepas menjalani separuh daripada hukuman itu.

Namun, dia dimasukkan semula ke penjara semalam kerana melanggar syarat pembebasannya, termasuk membuat panggilan palsu, menyamar anggota polis dan mencuri.

Mahkamah juga diberitahu dia mempunyai rekod melakukan 24 kesalahan dan sering menggunakan rangkaian komunikasi awam untuk mengganggu orang ramai.
-hmetro

Tiada ulasan: