"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dua wanita berbogel demi iPhone (Gambar)

Bogel-iPhone-
Demi sebuah gajet, dua orang wanita ini sanggup menggadaikan maruah mereka dan tampil berbogel dalam sebuah kelab demi meraih iPhone 5s yang sudah terpakai secara percuma.

Lebih memalukan, seorang daripada dua wanita tersebut dikatakan sudah berkahwin namun rela membuka pakaiannya di hadapan pengunjung kelab yang lain.

Menerusi video viral itu, pengacara majlis itu juga dilihat telah menarik pakaian yang dipegang oleh salah seorang wanita tersebut dan mencampakkannya ke arah penonton.

Kejadian tersebut dilaporkan berlaku di bandar Berezniki di Perm Krai, Rusia.

Rata-rata netizen mengecam dan mengutuk perbuatan dua orang wanita itu kerana tergamak merendahkan maruah mereka demi sebuah produk Apple yang sudah terpakai itu.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: