"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE


IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


YB dan pegawai tentera ditangkap khalwat

Jakarta: Seorang wakil rakyat dari Parti Kebangkitan Bangsa (PKB), Arzeti Bilbina dituduh menjalinkan hubungan sulit dengan seorang pegawai tentera selepas ditangkap berdua-duaan di dalam bilik hotel di Malang.

Arzeti, 39, bekas model dan kini dilantik menganggotai suruhanjaya di Dewan Perwakilan Rakyat (DPR) mengenai hal ehwal agama, sosial dan wanita.

Tentera Indonesia mengesahkan pegawai yang ditangkap bersama Arzeti adalah komander pemerintah daerah Sidoarjo, Risky Indra Wijaya.

“Maklumat ini benar dan kes ini disiasat oleh polis tentera di Malang,” kata jurucakap tentera, Muhammad Sabrar Fadhilah .

Polis tentera dilapor menyerbu hotel berkenaan pagi Ahad lalu selepas terdapat maklumat ada seorang pegawai yang sudah berkahwin berada di dalam bilik bersama seorang wanita.

Pasangan berkenaan kemudian dibawa ke ibu pejabat polis tentera untuk siasatan lanjut.

Sementara itu, Arzeti mengakui dia bertemu Risky kerana urusan perniagaan, tetapi menafikan pertemuan itu berlaku di bilik hotel.

“Apa yang dilaporkan media sebelum ini adalah tidak benar dan suami saya juga mengetahui saya bertemu Risky,” katanya. - Agensi
hmetro-

Tiada ulasan: