"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pegawai trafik libas lelaki dengan kayu kerana takmahu dengar arahan (Gambar)


MENAKUTKAN.. gara-gara tidak mendengar arahan, seorang lelaki di China dilibas dengan kayu oleh pegawai trafik yang memberikan arahan terbabit.

Gambar kekecohan yang berlaku di lampu isyarat di daerah Zhenxiong di Yunnan itu, telah tersebar dengan pantas menerusi Internet.

Kejadian dipercayai menjadi tegang selepas seorang pegawai trafik menahan sebuah kereta dan meminta kesemua penumpang turun dari kenderaan untuk diperiksa.

Namun begitu, seorang lelaki yang sedang nyenyak tidur di tempat duduk belakang dikatakan enggan berbuat demikian sekali gus mengundang kemarahan pegawai terbabit.
Pegawai yang berang itu kemudiannya bertindak menarik lelaki terbabit keluar dari kenderaan dan memukulnya dengan kayu panjang.

Isteri lelaki terbabit dilihat cuba menghalang pegawai tersebut daripada melakukan perkara itu namun hanya sia-sia.

Rata-rata masyarakat terkejut dengan tindakan pegawai terbabit yang disifatkan keterlaluan.
Agensi/MYNEWSHUB.CC

Tiada ulasan: