"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mayat budak dalam perut buaya

Harare – Penduduk sebuah kampung menemui mayat seorang budak berusia lapan tahun selepas memotong perut seekor buaya.

Kejadian mengejutkan itu dirakam oleh penduduk dengan menggunakan telefon pintar di Kampung Mushumbi Pools di wilayah Mashonaland Tengah, utara Zimbabwe.

Penduduk yang mengesyaki buaya itu membunuh dan memakan budak berkenaan sebelum itu menembak mati reptilia berkenaan.

Apa yang mereka bimbangkan memang benar apabila menemui mayat budak itu selepas memotong perut buaya berkenaan.

Mayat budak itu yang namanya tidak didedahkan dikeluarkan dan dikebumikan dua hari selepas itu.
-kualalumpurpost

Tiada ulasan: