"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


IKLAN TEKS

IKLAN TEKS Cuma RM10 Sahaja Hubungi: gigitankerengga@gmail.com

Lagi masalah pendatang untuk pengetahuan TS Muhyiddin Yassin


Foto Jamil Bin Ismail.
Jamil Bin Ismail sedang bersama Badrul Hisham Shaharin dan 26 yang lain.
Kepada Tan Sri Mahyuddin tolong lah ambil tindakan tegas. jgn percaya sangat kepada imigeresen 100% sebab ada dalam imigresen tu makan babi ( Rasuah ) saya bertapak di bukit bintang 20 tahun saya tahu sanggat. pendatang bangla yg terlampau banyak buat negara malaysia mcmcm harta mak bapak mereka. they don't care. Zahid hamidi dulu dia tak kisah sebab dia sendiri pendatang ,pandai menjilat tu yg duduk tpt tinggi, jgn terkejut suatu hari nanti bangla jadi pemimpin.
Semalam ketika saya lalu depan klcc. saya nampak satu group lelaki bangla cuba memukul seorang lelaki pelancong dari negara lain. jika tak kerana saya dalam kereta saya pasti pukul mereka dengan kayu golf dalam kereta saya. bangsa ini memang tak guna. orang dulu ajar mereka nak duduk lama di malaysia cari perempuan yg muka pecah tak laku kawin.
Di bukit bintang cari seorang lelaki cina bernama Albert heng tuan punya Naka hotel ( tetapi sebenranya bukan dia punya. tuan sebenar seorang perempuan china. yg kononya kawin dgn dia. Albert heng ini yg mengatur bangla meniaga sebab dia ambil untung atas angin. dia sewa mana mana kedai dari tuanpunya kedai kemudian dia sewakan kepada bangla sehingga puluhan ribu ringgit .Penguatkuasa DBKL di bukit bintang kenal siapa Albert Heng sebab dialah tempat ambil duit raya atau angpow.
Di bukit bintang yg meniaga bangla. pekerja mereka bangla. jaga parking bangla. meniaga tepi jalan bangla.mana ada yg kerja tukang cari pelangan untuk pelacur jgn melalak melayu melayu kalau pimpinan melayu sendiri membirkan. kita bukan melayu seperti umno , jgn cerita mereka islam atau cari rezeki. tetapi kelakuan mereka teruk sebab itu negara mereka teruk. benarkan bangla hanya kerja ladang , atau kilang yang lain tak kira ada permit atau tidak halau balik.
Banyak bangla yg saya kenal di bukit bintang bersekudukan dgn perempuan indon. kawin atau tidak entah la. cuma ada yg saya tahu mereka tak kahwin. check dalam facebook DBKL saya komplain dan berapa lama. kedai kedai bangla pun saya posk kan. sekali dgn bukti bukti tetapi tiada tindakan sebab apoa. sebab banyak penguatkuasa dbkl dan imigresen makan rasuah.
Adakah kerajaan nak tunggu sehingga berbunuhan belrlaku ,baru nak menyalak mcm umno.KALAU RASA KETUA PENGARAH IMIGRESEN TAK BOLEH BUAT KERJA. NAK SERBU BUAT BUAT P[ENGUMUMAN DI AKHBAR TV .BAGI SAYA JADI PENGARAH SEBULAN CUKUP .DENGAN PEGAWAI IMIGRESEN YG MENTEKEDARAH RASUAH SAYA SAPU.. bertindak la segera. halau mereka balik. jgn sampai kami undi Bn balik suatu hari nanti.
Atau Tan Sri nak di malaysia ada group melayu tugas mereka buat senyap senyap belasah bangla sampai mampos, sebab nak harapkan polis ada polis sendiri meniaga guna pekerja bangal. tak percaya periksa kedai kedai jual beg baju depan hong leong bukit bintang.
LET THEM DIE IN THEIR COUNTRY ,DON'T MAKE HAVOC IN PEOPLE COUNTRY

Tiada ulasan: