"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

DVD Terlampau Chua Soi Lek Diedar Semula


Timbalan Presiden MCA, Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek menjadi perhatian semula dalam isu skandal seks, dengan hari ini beliau diambil keterangan oleh polis berikutan aduan seorang peniaga yang menerima cakera video digital (DVD) aksi seks dalam peti suratnya.

Chua, bekas Menteri Kesihatan berkata, beliau telah mengunjungi Ibu Pejabat Polis Petaling Jaya hari ini untuk mengecam sebuah pita ekoran laporan yang dibuat oleh penduduk Petaling Jaya baru-baru ini.

"Saya memberitahu polis bahawa ia merupakan pita yang sama yang saya kenal pasti Januari tahun lalu," kata beliau dalam blognya hari ini.

Bekas Ahli Parlimen itu juga berkata, beliau merasakan ia merupakan satu usaha pihak-pihak tertentu menyebarkan semula pita seumpama bagi mencemarkan namanya.

"Saya memberikan kerjasama penuh kepada polis," kata beliau yang meletakkan semua jawatan kerajaan dan parti ekoran munculnya pita berkenaan awal tahun lepas.
                                                                                                                                         http://greenboc.blogspot.com/

Tiada ulasan: