"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Perketatkan kawalan "keselamatan" untuk Speaker yang berani seperti Sivakumar, bimbang serang hendap BN!


TAHNIAH SIVAKUMAR! Seorang Speaker dan pejuang yang komited dengan perjuangan Pakatan Rakyat. Beliau tidak berganjak dari kerusi dan pendirian asalnya. Wal hal tentu sekali, sasaran BN untuk dicekup dan dibeli adalah beliau buat masa ini.

Namun suara berani dan tegas dari beliau, meyakinkan kuasa Speaker yang terpahat pada dirinya itu akan memberi kebaikan kepada Pakatan Rakyat. Oleh itu, ada banyak SMS yang saya terima menasihati agar pihak Pakatan Rakyat menjaga keselamatan diri beliau secara ketat, kerana dibimbangi beliau diculik, disimpan, digodam atau apa jua perkara yang tidak diingini terjadi ke atasnya.

Menurut satu panggilan telefon sebentar tadi, seorang rakan di Kg. Gajah begitu teruja dengan sikap berani dan yakin Sivakumar yang akan mempertahankan kerajaan Pakatan Rakyat melalui kuasa Speaker yang ada hatta terpaksa menanggung pelbagai risiko yang berat kerana perkara itu. Semoga, Siva terus kental bersama Pakatan Rakyat.                                                                                                                                                                                                                                                                                              
http://sanggahtoksago.blogspot.com/

Tiada ulasan: