"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PAS atau UMNO sebelum tabor janji, tengok nih

Mohd Asrof
Woiiii.. kerajaan kelate dan kerajaan pusat,, tengok sinihhhh, ini rintihan rakyat di hulu kelate, gua musang. dabong

Yahooo..Yabedal bedolll...PRK..PRK..Ado yang akan dapat jadi Orang Kaya Segera ...ada yang dah mimpi beli keta mercedes baru...cashh pulak tuh..Marilah menabur janji hatta di pihak parti yahudi UMNO atau parti PAS...  Opssss.tapi sebelum itu,, kita hidangkan "KISAH HIDUP'seharian yang dihadapi oleh rakyat MALAYSIA di HULU KELANTAN ..woww..sedapnya jadi orang hulu kelantan..

JALAN YANG ADA GUA KAT BAWAH..HANYA ADA DI  DABONG.GUA MUSANG


Fuyoooo..MENIPUPESTO PAS PRU 12..BANDAR BARU DABOMNG..EJH.ORE DABONG...TENTU DAH JADI BANDAR BARU..BANGUNAN SETINGGI KLCC DAH ADO KAN?


 air?.tadak..yileeeeek..dah kering..sebab tadahan air @ kawasan hutan dah gondol ditebang balaknya..




 tangki tadahan air kesedar sg peria..hulu kelate,..mai secawann.



ANTARA 2 DERJAT...JALAN RAKYAT GUNA DI DABONG, GUA MUSANG DAN JALAN YG DIGUNAKAN OLEH PEMIMPIN PARTI YAHUDI DI PUTEREJAYA

 FUYOOO.LUBANG KUBOR KER APA..KALU TERMASUK KONFORM TIMBUS TEROIS..MUAKAKAKAKA..HANYA ADA DI HULU KELATE


TADAHAN AIR MINUMAN DAH MENOPAUSE...MUAKAKAKKAA.KA..PANDANGAN BIASA MASALAH AIR DI HULU KELANTAN - KUALA KRAI  & GUA MUSANG



jadi kesimpullannya, kalu nak mari menabor janji janji manismu sempena PRK N45 DUN GALAS, gua musang hulu kelantan...sila lah pastikan anda tabur janji janji setinggi langit yerrkkk..kami nak dengar. sama ada di pihak parti yahudi lahanat UMNO atau parti ulamak PAS.


 sapa yang patot dipersalahkan?parti yahudi atau pas?

 cukai air/jalan/makanan/ kita bayar kat sapa?
sapa perintah negara ini?  

Tiada ulasan: