"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

SPR BADOT dan KELDAI KERAJAAN BN/UMNO

mohdnoorawang
Syabas dan tahniah kepada pengerusi BERSIH 2.0 Datuk Ambiga Sreennevasan debat dengan wakil SPR (surahanjaya penipu rakyat) Datuk Wan Ahmad Wan Omar sebagai wakil sibadot dan sikeldai kerajaan BN/UMNO.

Pengerusi BERSIH 2.0 Ambiga mencabar Wan Ahmad secara terbuka untuk menyatakan PINDAAN YANG TELAH DIKEMUKAKAN KEPADA PEJABAT PEGUAM NEGARA BAGI MEMBERBAIKI UNDANG UNDANG PILIHANRAYA. DEDAHKAN PINDAAN ITU KEPADA UMUM. APAKAH PINDAAN ITU?.

JAWAPAN WAN AHMAD SPR,.........SITUASI DEMOKRASI DI NEGARA INI TIDAK BOLEH DILIHAT SAMA SEPERTI DEMOKRASI DI NEGARA BARAT....BILA KITA KATA TAK BOLEH KENA FAHAMLAH, KITA ADA RAHSIA RASMI, ADA PERKARA YANG TAK BOLEH SPR DEDAHKAN.

Dalam dailog atau debat Ambiga mencabar Wan Ahmad supaya menubuhkan satu jawatankuasa untuk mencadangkan pindaan SPR, Wan Ahmad jadi bisu dan kelu.

Penamatnya dialog atau debat yang memalukan dan menjatuhkan air muka air muka Wan Ahmad dan kebodohan SPR ditamatkan sebaik sahaja waktu solat Asar.

(debat diatara Wan Ahmad dan Ambiga diadakan pejabat kumpulan media karangkraf 26/72011).

Sekali lagi kami rakyat Malaysia mengucapkan ribuan terimakaseh kepada diatas keperihatinan dan keberanian Datuk Ambiga, anda adalh wira dan wirawati kami dan pejuang yang kental dan seoarang WANITA YANG BERANI DAN CEKAL BERDEBAT DENGAN WAKIL KERAJAAN BN/UMNO YANG ZALIM DAN LAGI PENGKIANAT KEPADA BANGSA DAN NEGARA.

LAGUKAN HANCUR HANCUR HANCUR UMNO, HANCUR HANCUR HANCUR BN. HANCUR HANCUR HANCUR NAJIB DAN ROSMAH.

Tiada ulasan: