"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki amuk tembak kekasih di rumah

BEBERAPA anggota polis melakukan sekatan jalan raya dekat lokasi kejadian seorang lelaki mengamuk di Copley, Ohio kelmarin.
COPLEY, Ohio - Seorang lelaki menembak mati lapan orang termasuk kekasihnya sebelum dia mati ditembak oleh polis, kata pihak berkuasa.

Lapan orang termasuk lelaki yang mengamuk itu mati dalam kejadian tersebut.

Beberapa saksi memberitahu wartawan, sekurang-kurangnya seorang mangsa yang mati ialah kanak-kanak.

Polis tidak mengetahui motif kejadian dan tidak mendedahkan nama lelaki yang mengamuk tersebut termasuk umurnya.

Kejadian itu berlaku pada pukul 11 pagi waktu tempatan kelmarin di kawasan penduduk kelas pertengahan di sini.

Menurut Jabatan Polis, seorang lelaki berlari ke kawasan penduduk dan melepaskan tembakan menyebabkan polis dipanggil ke tempat kejadian.

Di sebuah rumah, lelaki itu menembak mati kekasihnya, berlari ke rumah jirannya dan menembak mati adik kekasihnya serta empat yang lain.

Menurut polis, lelaki itu kemudian mengejar dua orang dan menembak salah seorang daripada mereka.

Lelaki bersenjata itu kemudian pergi ke rumah ketiga dan menembak seorang lagi sebelum mati ditembak anggota polis. 
-AP-

Tiada ulasan: