"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Najib dan Rosmah bakal berbesan dengan Mafia Rusia?

mohdnoorawang




Datuk Seri  Najib Razak dan Datin Seri Rosmah Mansor bakal menjalin pertalian dengan organisasi mafia apabila berbesan dengan Maira Nazarbayev yang dikatakan ada kaitan dengan "Organisattziya" atau Mafia Rusia; (lapor kompas.com/media Indonesia.)

Maria adalah ibu kepada Daniyar  Nazarbayev, tunang Noryana Najwa anak perempuan Rosmah Mansor dan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

Pembelian cincin bernilai RM24 juta oleh Rosmah Mansor daripada Jacob dan Co yang diasaskan Jacob Arabo, seorang Yahudi dari Uzbekistann.
(sumber berita dipetik secara rengkas dari Suara keadilan muka surat 32 no28 bertarikh 9/8/2011.cerita seterusnya).

Tujuan berita ini dipetik agar pelayar TKO dan peminat TKO mendapat maklumat secara maya. Namum berita lebeh padat dan jepas sila baca akhbar Suara keadilan. sekian terimaksaeh .

Tiada ulasan: