"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Timbalan Ketua Pemuda PAS Johor di ganggu kejadian misteri...

Selatanonline

Serangan pertama:Mula diserang pd mlm 11hb.Jun lalu..Slps maghrib bermula dgn tingkap rumah diketuk oleh Makhluk Halus sebyk 4x.. lps tu Anak nampak seseuatu trbang dpn mata terus dia kena kejang ke2 kakinya...keras mcm kayu dn kesakitan yg amat Sgt bila di sentuh, dgn sedikit ilmu & pengalaman perubatan Islam saya Cuba ubati selesai lh utk mlm shigga jam 2 mlm... dapat berintraksi dgn Jin masuk dalam badan anak... esoknya bawa berubat dgn Imam Bakar di Sri Alam.

..mlmnya mulalah bergelut dgn Sihir... dgn Anak akan kerap kejang kaki pd waktu trtentu tapi akan pulih apebila dibacakn Ayat2 trtentu apebila dipegang jer pulih dn apebila tak pegang jer kejang semula..disamping badan pulak mula diserang dgn mcm dicucuk2 dan kesakitn apebila disentuh...disamping tu leher mcm dicekik shgga tak boleh nak sebut Allah@azan, suara jadi tak dgr kat Luar rumah di dalm ade Suara, jadi mcm org bisu, telinga jadi tak dgr ape2, pagi hari nak cuba pergi sekolah utk ambik percubaan UPSR Mata pulak jadi tak nampak2, brterusan mcm tu 2 minggu lbh, Dalam mase yg same gangguan diluar dalm rumah dgn jin tu kencing di mereta2 tempat dalm rumah, jin tu mencuri bedak dan mencurahkn lalu memijak kaki diatas bedak tersebut lalu memijakkn kakinya atas tilam tmpt kita tido semcm sengaja mau tunjukkn tapak kakinya..disamping jin tu sentiase membalingkan sesuatu barang2 spt kayu ke, besi ke..,botol ke dll...yg ade dekat Kaw tu kpd Anak.. mcm2 Ust dh pergi berubat tak de perubahan.. sehigga saya bawa Ust Ariffin Ayub dr Mercang Marang Terengganu utk mengubatinya Alhmdullilah sembuhlh yg serangn pertama...legalh dalm sehari...

SERANGAN KE3: keesoknya anak saya pergi ke sekolah...maka bermulalah serangan ke2 dgn kejang2 kaki dan Tanganya pulak sehingga tak boleh nak jawab soalan percubaan UPSR. dikala cuba memjawab dn menulis pelajaran tangannya mcm dipegang oleh seseorang sehingga tak boleh nak tulis ape2 ttg pelajaran samada di rumah maupun di sekolah, kepalanya pulak mcm ditunjal2 oleh org apebila dia baca buku & dibacakn buku pelajaran oleh umminya. disamping jin tu sentiase menjelma dgn menyerupai guru2 dan kawan2nya. Di sekolah dikala ia menjelma sebagai guru2nya ia akan menyuruh perkara yg tak masuk Akal spt memanjat bumbung sekolah dll.. tapi Alhmdullilah Anak saya sedar itu bukan gurunya yg sebenar tapi jin lalu dia melawan dan menumbuk jin tu, lebih dahsyat lagi keadaannya di rumah jin menjelma sebagai kawannya lalu mencuri mancis dn membakar dalm bilik sehingga terbakar kain baju dan kertas2 pelajaranya paling dahsyat waktu Ahli keluarga sdg sibok nak memasak utk berbuka jin telah mencuri mancis yg kami simpan tempat yg dikira selamat dalm bekas tertutup dan diletakkn 2 Nashah Al-Quran diatasnya, lalu bekas tersebut dicuri dn dibawa bersama Al-Quran tersebut oleh mahkluk tersebut lalu membakar tilam2 dan batal2 dalm bilik, sehingga apinya Sudah membakar batal2 dan tikam serta sebahagia kerusi bayi utk kereta dgn api yang agak besar, tapi Alhamdullilah telah disedari oleh anak saya dan kami sempat memadam api tersebut, ini adalah serangn api kali keempat. Setiap hari anak saya sentiasa dapat melihat mahkluk Halus tersebut dan adekalanya dia menjelma sebagai umminya, sepupunya, mak saudaranya @ sisiapa jua lalu anak akan memukul dan menumbuk mahkluk tersebut. Pelbagai Ustaz telah datang menolong utk mengubati tetapi tiade perubahan disamping Solat & Yassinan mohon pertolongan Allah. Sehinggalah rombongan Pengamal Perubatan Islam dari Sri Gading Hj Mustafa & Ustaz Zul dgn bantuan Ahli kariah Surau Al-Hidayah Kg Triang Kecil Endau telah berusaha dgn berjaya menyelesaikannya... maka keesokan hari Anak saya pulih sepenuhnya kembali sebagaimana biase...Alhamdulillah.. bolehlah dia bersekolah seperti biasa tiade lagi gangguan tunjal2 dan tag lain.berterusan selama 4 hari...

SERANGAN KE3: KP DPPNJ telah menghubungi saya utk memaklumkan perkara aktiviti Pemuda hujung minggu ini iaitu Bengkel Kepimpinan Pemuda di Pt Raja dgn semangat zaujah saya mengosok baju utk saya menghadiri program esok (Ahad 7hb) maklumlah dah sebulan tak bertemu sahabat2 dan bergelut dgn serangan sihir yg kena pada anak.. sebelum tu tengahari tadi, kecoh dikalangan adik-beradik di rumah Mak, tentang bentuk rangka manusia yg tersusun dari bantal kusyen...siapa yg lakukannya...?

saya tak kisah sangat.. pada petangnya waktu Anak saya memasuki bilik air utk mandi tiba2 didapati Susunan botol2 dalm bilik membentuk rangka manusia lalu kami kemas tak sampai 5 minit lalu tersusun kembali botol2 tersebut sebagaimana tadi di tempat lagi pula... Waktu bangun bersahur dikala anak memasuki bilik air tiba2 Berus2 gigi pulak tersusun dgn bentuk rangka manusia, sebelum tu saya mengecas HP saya slps melihat susunan berus gigi terebut saya dapati ade satu skru kecil di letakkn diatas skin HP saya betul2 tepat pada gambar zaujah saya.... Apa maksudnya...tak pasti...? pagi ni seharian kami sekeluarga di kejutkan dgn pelbagai perkara permainan makhluk tersebut...antaranya: Makhluk tersebut mengunting baju zaujah dgn gunting, meletakkan sesuatu di atas baju zaujah saya, mencuri dan mencurahkan syampoo diatas baju zaujah, terkini menuliskan Nama zaujah 'Sal' dgn mengunakan shampoo, ubat gigi, cecair mandian, minyak urut di merata2 tempet dalm bilik air, dapur,dalam bilik dan tandas... terbaru mahkluk tu menulis amaran kpd isteri

#Tulisan ini di ambil dari FB Ust Azam Razak -Timbalan Ketua Pemuda PAS Negeri Johor.

Tiada ulasan: