"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Berita panas: Pengiring Wan Azizah Fayad, disuntik jarum beracun

Milo Suam
PENGIRING keluarga Anwar Ibrahim, Fayad Al Bakri yang sebelum ini cedera parah akibat ditembak bom asap di saat melindungi Anwar Ibrahim pada perhimpunan BERSIH 2.0, rujuk sini [Fayad], sekali lagi menjadi mangsa.

Semasa mengiringi Wan Azizah dalam satu program ceramah di Cheruk Tok Kun, malam tadi, Fayyad dipercayai terkena jarum suntikan beracun, saat dikerumuni ribuan rakyat semasa masuk ke pentas ceramah.

Keadaan wajah beliau sedari awal sudah kelihatan pucat dan tidak bermaya akibat suntikan itu. Akhirnya, semasa perjalanan pulang jantung dan nadi Fayad didapati terhenti, memaksa mereka berpatah balik untuk ke hospital.

Berikut gambar terrbaru Fayad di hospital yang diambil dan dikirimkan oleh salah seorang rakan.

Maklumat terbaru, tidak rasmi dari pihak hospital mendakwa Fayad telah disuntik menggunakan dadah jenis Morphine. Meskipun masih dalam keadaan lemah dan kritikal, jantung beliau dikatakan sudah kembali berdegup.

Rujuk link ini untuk melihat bagaimana dadah jenis Morphine mampu bertindak sebagai racun yang mampu membunuh [MedlinePlus]

ReJaM© "Maklumat lanjut menyusul..."

Tiada ulasan: