"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Madey Merompak Lagi

Blog Tukar Tiub
SURAT DARI PEMBACA

TT tau ke Mamak Kutty melalui syarikat Chase Perdana telah merembat 142 ekar tanah penyelidikan MARDI Serdang, Selangor dan sebahagian daripada Kompleks MAHA Serdang dengan harga RM7 sekaki? Satu rompakan disiang hari harta negara kita bang.

Sila congak keuntungan nilai hasil rompakan ini. Tanah diseberang jalan nya berharga RM270 sekaki. (Satu ekar=43560 kaki persegi). Kalau malas sangat ni kiraanya: (270-7) x 43560 142=lebih RM1.6 bilion. Geng setongkang nya pula mamak eeeee di EPU juga dalam proses merembat tanah UPM Serdang untuk dijadikan H/way kroni mamak kutty...yang menghairankan, kenapa semua pahlawan, ayahanda, panglima melayu semua nya senyap je? Tt, I want to remain anonymous, please.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan: